Згідно з річним планом роботи школи на 2019-2020 н.р., після закінчення навчального року класними керівниками та вчителями - предметниками були здані звіти про рівень навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та рік.
На 1 вересня 2019 року до школи з’явилося 163 учні, з них до 1-4 класів – 71, до 5-9 класів –78, до 10-11 класів - 11 учнів. На індивідуальному навчанні (педагогічний патронаж ) знаходиться 1 учень (Яровий В., уч. 9 кл.).
Учні 1 та 2 класів оцінюються вербально. Серед учнів 3-4 класів початковий рівень мають -0 учнів (0 %),середній рівень - 8 учнів(33%),достатній рівнем -16 учнів(67 %),високий рівень -0 учнів (0 %) (у порівнянні з І семестром -0 учнів;13 учнів(52 %);12 учнів(48 %);0 учнів (0%), що свідчить про підвищення навчальних досягнень учнів початкової школи на 19 % достатнього рівня навченості)
Серед учнів 5-9 класів початковий рівень мають 0 учнів,(І семестр-2 учні –3 %);середній рівень - 38 учнів (44 %),(І семестр – 46 учнів – 50 % );достатній рівень - 37 учнів(42 %) ,(І семестр-28 учнів (47%), високий рівень-1 учень (14%) ( у порівнянні з І семестром –0 учнів (0 %)., що вказує на підвищення рівня навчальних досягнень учнів основної школи.
Учні 10 - 11 класів показали такий рівень навчальних досягнень:початковий рівень-0 учнів (0%),(І семестр-0 учнів –(0 %),середній рівень-7 учнів(58%), (І семестр – 8 учнів(61%), достатній рівень-5 учнів (42%),(І семестр-5 учнів (39%). Старшокласників, які мають високий рівень навчальних досягнень немає.
Аналізуючи навчальну діяльність по кожному класу слід відмітити незначне підвищення навчальних досягнень учнів.Є учні, які мають по одній-дві оцінки 9 балів, – це говорить про відсутність взаємозв’язку між класним керівником і вчителем - предметником, або про необ’єктивність оцінювання учнів у початковій чи основній школі, а можливо небажання дітей наполегливо навчатися.
Викликає занепокоєння навчання випускників школи 9, 11- класників . Високий рівень знань немає жоден учень. Достатній рівень мають лише 2 учні 9 класу,11 клас - 2 учні.Це свідчить про безвідповідальне ставлення учнів до навчання та відсутність будь-якого контролю з боку батьків. Вчителі не знайшли у своєму арсеналі тих методів та форм, які б змусили учнів навчатися значно краще.
Моніторинг успішності по предметах, що викладається в основній школі і старшій школі, дає можливість спостерігати рівень навченості учнів 5-11 класів.
ДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В РАЗІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Агітбригада інспекторів руху 9класу "Я відповідальний за безпеку на дорозі!"
Усі НовиниБерезень 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |