• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Пришкільний табір

/Files/images/40_rokv/DSCN4703.JPGРобота пришкільного табору з денним перебуванням «Країна здоров’я».

На базі Любимівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з 29.05. по 11.06. 2018 року працював пришкільний спортивний табір відпочинку з денним перебуванням «Країна здоров’я», у якому відпочивали, оздоровлювались та цікаво навчались 60 вихованців.

Наш табір називається «Країна здоров’я» невипадково, тому що всі у ньому відчували себе маленькими зайченятами, які гарно проводять час на природі, вміють гратися, товаришувати і відпочивати.

У таборі працювали три загони : 1 загін «Капітошка», 2 загін «Веселка», 3 загін «Лідери». Кожний загін мав девіз та свою власну речівку. Стіннівка загону також пов’язана з вибраною назвою.

Діти з великим бажанням працювали над іміджем свого загону. Ця робота сприяла мобілізації та згуртуванню, усвідомленню розуміння однієї команди.

Цього року вперше табір у нас не звичайний, а спортивний. Через невимушену обстановку, комфортні умови для відпочинку в таборі створювалося спортивне середовище. В учнів розвивалися спортивні досягнення.

Із першого дня в таборі розпочалися змагання між загонами. І не просто на кращий загін, а на кращий спортивний загін. На ранковій лінійці оголошувався план заходів на день, а на післяобідній – підбивався підсумок, нагороджувалися переможці конкурсів і змагань та оголошувалися завдання на наступний день. Бали, набрані за день, записувалися в екран змагання. Наприкінці зміни визначився загін-переможець. А ще в таборі кожного дня випускалася фотогазета, де відбивались всі визначні події, що відбулись у житті «Країни здоров’я».

Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі базувалася на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи.

Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежала від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності. На чолі кожного загону у пришкільному оздоровчому таборі стояв педагог-вихователь, який забезпечував виконання дітьми розпорядку дня, організовував їх побут і готував та проводив оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору.

План виховної роботи був насичений різноманітними заходами з урахуванням побажань дітей. Із цією метою наприкінці навчального року проводилася анкета серед учнів «Що ти очікуєш від пришкільного табору? Твої пропозиції». Перш за все, дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Ураховуючи всі об’єктивні та суб’єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у таборі мала на меті комплексну реалізацію пріоритетних напрямів виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов’язані, доповнюють одне одного.

Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі формувалася за напрямами:

· спортивно-оздоровчий.

· національно- патрітичний,

· екологічний,

Спортивно-оздоровчий напрям роботи включав різноманітні спортивні змагання (веселі старти, козацькі розваги, футбольний турнір, турнір із шахів). Кожний ранок у таборі починався з ранкової гімнастики, яку проводила Луньова Ілона Анатоліївна(педагог-організатор) на свіжому повітрі в затишних куточках шкільного подвір’я. На конкурсній основі визначався кращий варіант зарядки. За результатами роботи загін-переможець отримував приз.

Заходи національно- патріотичного напряму спрямованості сприяли розвитку патріотизму та громадянської активності, дозволяли учням реалізувати свої творчі можливості, спробувати себе в різних ролях, цікаво дізнаватися про історію рідного краю, незвично відзначити знаменні і святкові дати нашої рідної України. Завдяки пропозиціям дітей у таборі пройшли такі заходи: талант-шоу « Ми – твої діти, ми – твої квіти, ми, Україно, — надія твоя!», «Хвилина слави», презентація мовних проектів, КВК, різні свята та конкурси. Під час підготовки до них та проведення заходів діти розкривалися з найнесподіваніших сторін. Майже кожна дитина спробувала себе на табірній сцені в певному амплуа: артиста, співака на караоке-майданчику, красуні-моделі в конкурсі «Міс Літо», шукачем пригод у грі «Екологічний лабіринт», режисера чи актора «Казки на новий лад».

Екологічний напрям виховної роботи включав різноманітні екскурсії та подорожі стежинами рідного краю. Традиційними стали природничі екскурсії з метою вивчення флори і фауни, географічного положення природних та заповідних об’є ктів нашого краю, а також відвідування парків, та ЦРМ тощо. Кожного року діти подорожують різними маршрутами та відшуковують нові, ще невідомі їм куточки природи свого села.

Мета і завдання виховної роботи у пришкільному таборі «Країна здоров’я»:

-забезпечення повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно – виховної, фізкультурно – оздоровчої роботи з дітьми під час літніх канікул;

-створення спортивного середовища;

-виховання любові до рідного краю, села.

Складовими видами життєдіяльності табору з денним перебуванням традиційно були: оформлення приміщень, планування виховної роботи, робота гуртків, заходи з охорони життя і здоров’я дітей тощо.

Виховна робота в таборі поєднувала відпочинок, працю, спорт та пізнавальну, етичну, екологічну, оздоровчу діяльність. Відповідно до плану роботи та з метою попередження нещасних випадків з дітьми під час табірної зміни були проведені бесіди:

— Правила поведінки у пришкільному таборі;

— Правила поведінки під час пожежі, вибуху, задимлення;

— Правила поведінки під час спортивних ігор, змагань;

— Запобігання кишковим захворюванням.

— Правила захисту від комах, кліщів, комарів;

— Сонце: наш друг та ворог;

— Обережно! Отруйні гриби!;

— Обережно! Не всі ягоди корисні;

конкурси, вікторини, ігри:

— Аукціон знань з надання першої медичної допомоги;

— Конкурс знавців правил дорожнього руху, правил пожежної безпеки;

— Гра з правил дорожнього руху «Випробування на дорозі»;

— Конкурс «Щоб не трапилось біди, правил безпеки дотримуйся завжди»;

— Вікторина «Азбука безпеки»;

— Гра «Сам собі рятувальник»;

— Конкурс малюнків «Небезпеки, що оточують нас».

Зміст, форми та методи роботи сприяли розвитку ініціативи та самодіяльності дітей, спрямовані на формування загально — людських духовних цінностей на основі історико — культурних традицій рідного краю.

Моральна атмосфера, доброзичливе ставлення однолітків і вихователів до кожної дитини сприяло самоствердженню кожної дитини.

Протягом зміни були проведенні такі бесіди та заходи:

Конкурс емблем, газет та загонових куточків.

Концертна програма « Барви сонячного літа»

Гурток « Вокальний»

Спортивні ігри

Конкурс малюнків«Мій улюблений мультфільм» або « Мій улюблений герой мультфільма».

Музична вікторина.

Повітряні ванни ( на піску)

Гуртки « Акварелька», « Шахи та шашки»

Ігри та розваги.

Година спілкування « Твій ворог тютюнопаління»

Заняття з фітнесу(розвиток гнучкості, акробатичні вправи.)

Естафета « Знай наших» ( турнір юних шашкістів).

Конкурс малюнка на асфальті « Сонце , літо і я».

Профілактична бесіда: запобігання кишковим захворюванням.

Бесіда «Подорож у країну вітамінів».

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

Конкурс- вікторина « Школа виживання»

Профілактична бесіда: безпека дорожнього руху «Поради Світлофорчика».

Конкурс скульптур із піску. Повітряні ванни.

Спортивні змагання.

Пісенний вернісаж.

Віночок українських народних пісень

Розважальний центр ( 1 загін )

Музичні ігри та розваги.

Конкурс шумових оркестрів.

Робота в загонах «Юні дизайнери». Виготовлення композицій з природного матеріалу.

Екскурсія до пожежної частини ( 3 загін)

Гурток « Комп’ютерна абетка»

Вікторина « Червона книга», « Сто чудес України».

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

Гурток « Вокальний»

Розважальна конкурсна програма « Котилася торба з великого горба »

Спортивні ігри на майданчику: футбол, волейбол.

Гуртки « Акварелька», « Шахи та шашки

Спортивна вікторина

« Що я знаю про спортивні досягнення українців»

Турнір із настільного тенісу.

Змагання з футболу.

Туристсько – краєзнавча вікторина

Змагання з туризму( спортивне орієнтування на місцевості, розпалювання багаття, розбивання намету).

Туристські розваги

Екскурсії по селу( свиноферма, тік, ФАП, мех. ток)

Профілактична бесіда: правила поведінки під час екскурсії та у громадських місцях. Правила поводження на воді.
Басейн

Ігри та розваги на свіжому повітрі.

Парад казкових героїв – казкові пари

Профілактична бесіда: транспотр і ми. Правила поводження на воді.

Інсценізація казки. Перегляд українських казок у дитячому центрі.

Конкурс акторської майстерності.

Спортивні змагання: Найсильніший у таборі. Підтягування. Рухливі ігри на свіжому повітрі

Ігри з водою, мильними бульбашками

Свято Нептуна.

Закриття табірної зміни.

Басейн.

Профілактична бесіда: твоя поведінка під час літніх канікул.

Художнє оформлення приміщень табору створювало атмосферу відпочинку та творчості, а тому цьому питанню приділялась значна увага.

На загальному стенді надавалась інформація щодо назви табору та загонів, режиму дня, керівництва та працівників табору, плану роботи на всю зміну та щоденного плану, меню, розкладу роботи гуртків та бібліотеки, вітання зі святами, днями народження, перемогами у конкурсах та змаганнях.

Окремо були оформлені стенди:

— «Державна символіка України»;

— «Техніка безпеки життєдіяльності» (правила поведінки у таборі, правила дорожнього руху, правила пожежної безпеки);

— «Здоровий спосіб життя» (поради лікаря, адреси та телефони консультаційних пунктів, наочна агітаційна продукція);

— Іторія табірного життя;

— Куточок для батьків…

— куточок творчих робіт вихованців табору.

Оформлення приміщень загонів – справа колективна, в якій знаходилось місце кожній дитині і кожен реалізував свої вміння та здібності.

Щоб у дітей не залишалося жодної хвилинки для нудьги, у таборі працювали сім гуртків. До повноцінної гурткової роботи були залучені вчителі образотворчого мистецтва, трудового навчання, музики, інформатики. На базі гуртків успішно проходили майстер-класи. Заняття гуртків проводилися в ігрових кімнатах по 30 хвилин. Протягом дня вихованці кожного загону мали можливість відвідати різні гуртки. Графік роботи гуртків складався так, щоб чергувались різні види діяльності (спорт, художня праця, музика, хореографія, театралізація). Кожного дня розклад роботи гуртків змінювався.

Усі вихованці були охопленні гуртковою роботою, відвідували читальний зал шкільної бібліотеки.

Кожен день у таборі був насиченим, проводились різноманітні екскурсії, походи, конкурси, змагання, бесіди, години спілкування. Готуючись до усіх заходів, діти вчились працювати злагоджено, підтримувати один одного, відноситись з повагою до кожного, хоч діти були різного віку, з різних класів.

На урочистій лінійці, присвяченій закінченню табірної зміни, були нагороджені і відзначені найбільш активні учасники табору і переможці спортивних змагань.

Взагалі, життя у таборі дітям запам’ятається надовго, і вони неодноразово захочуть бути його активними учасниками. Бо кожен день життя табірної зміни допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути спритними і сміливими, дружніми і чесними, добрими і творчими.

Дитячий заклад створив умови для педагогічно обґрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд.

Директор табору І.А. Луньова


/Files/images/leleka/IMG_3136.JPG /Files/images/leleka/IMG_3142.JPG /Files/images/leleka/IMG_3152.JPG/Files/images/leleka/IMG_3178.JPG /Files/images/leleka/IMG_3199.JPG

/Files/images/DSCN2321.JPG

/Files/images/40_rokv/DSCN4795.JPG/Files/images/40_rokv/DSCN4903.JPG/Files/images/40_rokv/DSCN4721.JPG/Files/images/40_rokv/DSCN4703.JPG/Files/images/40_rokv/DSCN4707.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1397

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031