Звіт на виконання ст. 30 Закону України «Про освіту»,


ст. 27 Закону України «Про повну загальну середню освіти»

про професійну діяльність директора

Любимівського ЗПЗСО Нововоронцовської селищної ради

Гергель Альони Сергіївни за 2020-2021 н.р.

Я, Гергель Альона Сергіївна,у період роботи директором у 2020-2021 н.р. свою діяльність здійснювала в межах делегованих повноважень, у відповідності з чинним законодавством України, Статутом школи та функціональними обов’язками. У діяльності школи забезпечується прозорість, відкритість, демократичність управління. Важливою умовою успішної діяльності школи є чітке, конкретне планування навчально-виховної роботи школи. Воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організації роботи педагогічного та здобувачів освітиського колективів, раціонального використання часу.

Внесок у підвищення рівня організації освітнього процесу у закладі

На посаді директора працюю 2 рік (1 рік в.о.директора). Очолюю творчий, працездатний колектив надійних, досвідчених, сумлінних педагогічних працівників. Їх у школі 23. І всі вони – різні за віком, досвідом, темпераментом, ставленням до закладу та дітей – потребують уваги, підтримки і допомоги, контролю й визнання своїх педагогічних здобутків, своєї неповторності. Як директор орієнтуюся на головну, кінцеву мету навчання й виховання школярів; прагну обирати найоптимальніший шлях для вирішення проблем навчання й виховання здобувачів освіти, спираючись на громадську думку.

У нашому закладі освіти 159 здобувачів освіти було на початок 2020-2021 н. р. Зараз навчається в закладі – 160 здобувачів освіти в 11-ти класах 160 учнів, у тому числі:

1-й ступінь - 67 учнів, які навчаються в 4-х класах;

2-й ступінь - 82 учнів, які навчаються у 5-ти класах;

3-й ступінь - 11 учнів, які навчаються в 2-х класах.

Плинності здобувачів освіти немає. Забезпечено стабільність контингенту.

У 2020-2021 н.р. у школі завершили навчання 160 учнів, в 11 навчальних класах з українською мовою навчання. Із них 2 відмінники навчання, 45 учнів достатнього рівня, 58 - середнього, 0 – початкового.

Успішність учнів порівняно з минулим навчальним роком знизилась на 8% .( 42 % у 2017-2018 н.р. , 43% у 2018-2019 н.р. 53 % у 2019-2020 н.р., 45 % у 2020-2021 н.р.). У порівнянні з минулим роком відсоток учнів з високим рівнем збільшився на 1 %,(2017-2018 н.р. – 4 учні 3%,2018-2019 н.р.-2 учні 1.5%,2019-2020 - 1%,2020-2021 - 2 учні 2 %) , зменшився показник достатнього рівня на 9 % (2017-2018 н.р. – 50 учні 39%,2018-2019 н.р.-54 учні 41.5%,2019-2020 - 58 учнів 52%,2020-2021 н.р. - 45 учнів 43% ), збільшився показник середнього рівня навченості на 8 % (2017-2018 н.р. – 56 учнів 43%,2018-2019 н.р.-65 учнів 50 %,2019-2020 н.р.- 53 учні 47%, 2020-2021 н.р. - 58 учнів 55% ) ,сталим залишився відсоток початкового рівня навчальних досягнень учнів 0 % (2017-2018 н.р. – 20 учнів 15%,2018-2019 н.р.- 9 учнів 7 % ,2019-2020 н.р. - 0 учнів 0%, 2020-2021 н.р. - 0 учнів 0%).

Заходи щодо забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки .

Заклад освіти – складний механізм. Її функціонування та розвиток забезпечують кваліфіковані кадри, якими директор має не стільки керувати, скільки вміло вести їх за собою і надихати на творчість. Керівництво персоналом здійснюється за допомогою методів: адміністративних (вони діють через правові норми, акти, інструкції,- накази, розпорядження), які забезпечують стабільне юридичне середовище для діяльності закладу, гарантування прав і свобод підлеглих; економічних, які забезпечують матеріальне стимулювання колективу;-соціально-психологічних, які впливають на персонал через створення в- колективі нормального психологічного клімату й творчої атмосфери. У 2020-2021 н.р штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. У школі працювало 23 педагогічні працівники з них 4 асистента вчителя ,1 практичний психолог та 9 працівників з числа допоміжного персоналу. Розстановка педагогів здійснювалась відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових педагогічних кадрів враховується фахова підготовка працівника. Середнє навантаження педагогічних працівників по школі становить 19 годин. Наш педагогічний колектив складається з творчих, талановитих людей, справжніх професіоналів, серед яких:

- нагороджено знаком «Відмінник освіти України» - 1

- вчителів-методистів - 1

- старших учителів -1

- вчителів вищої категорії - 6

- вчителів I категорії - 5

- вчителів II категорії - 3

- спеціалістів - 9.

Педагогічний колектив стабільний, плинності кадрів немає.

Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес

Прагнемо до спрощення управлінських функцій, частину з яких делегуємо заступнику директора, методичним об’єднанням, творчим групам педагогів. Упроваджуємо перспективні форми й методи організації освітнього процесу, орієнтуємо вчителів на підвищення їх професійного та методичного рівнів. Створено умови для варіативності навчання, впровадженню нового змісту освіти, всебічного розвитку особистості:

- введено курс за вибором : "Українознавство" (початкова та середня ланки);

- індивідуалізація навчання (проведення індивідуальної та корекційної роботи).

В останні роки у закладі склалася певна система роботи з обдарованими здобувачами освіти, над удосконаленням якої педколектив постійно працює. Достатній та високий рівень навчальних досягнень здобувачів освіти підтвердився результатами участі у ІІ етапі олімпіад. Але жоден здобувач освіти не представляв район на ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад.

Аналіз результатів свідчить про тенденцію підвищення знань із шкільних дисциплін та показ покращення результатів,а саме: українська мова ( із 11,12 місця на 4-7 місця вчитель Кошур Т.М.,Мордух О.В.),математика (із 8 місця на 3 місце вчитель Лигун В.В.),правознавство результат залишається сталим (вчитель Силютіна І.Ф.),біологія із 4 місця на 2 місце (вчитель Гергель А.С.,Коцур З.В.), історія із 8 на 6 місце (вчитель Силютіна І.Ф.),хімія із 11 на 2 та 6 місце (вчитель Коцур З.В.),фізика із 12 місця на 8 та 9 місце(вчитель Коцур В.М.),астрономія із 10 на 8 місце (вчитель Коцур В.М.), англійська мова 4 та 8 місце (вчитель Згоник М.С.).Низькі результати мають предмети : інформатика (10 місце вчитель Куляс І.А.),інформаційні технології (12 місце вчитель Куляс І.А.), трудове навчання із 3-6 місця на 9-11 місце(вчитель Коцур В.М.).

Команда здобувачів освіти із екології (вчитель Коцур З.В.) не була представлена . З метою вдосконалення знань школярів в конкретній області науки, розширення їх кругозору, набуття умінь і навичок творчої дослідницької роботи, розвитку та вдосконалення науково-дослідницької діяльності здобувачів освіти продовжено роботу в малій академії наук (КЗ "МАН") протягом року працювало 3 вчителі : Силютіна І.Ф. секція «Історичне краєзнавство» тема: «Захисники – від батька до сина» (Малюжонок О., учениця 8 класу, безоплатна основа), Лигун Г.В. секція «Історичне краєзнавство» тема: «Моє село колись і тепер» (Карпенко Г., учень 7 класу, безоплатна основа) захист у 2021-2022 н.р., Коцур З.В. секція « Зоологія, ботаніка» на тему «Дослідження видового різноманіття пеларгонії села Любимівки та вплив її лікувальних властивостей на організм» (Васюкович В., учениця 9 класу безоплатна основа) нагороджена дипломом учасника.

Методична тема педагогічного колективу: ««Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору». За експертними прогнозами, у 2021 році найбільш затребуваними на ринку праці будуть вміння навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі. Тому, під час організації освітнього процесу ставимо наступні акценти:

· Застосовуємо методи викладання, засновані на співпраці (ігри, проекти (соціальні, дослідницькі), експерименти, групові завдання тощо).

· Учні залучаються до спільної діяльності, що сприяє їхній соціалізації та

дозволяє успішно оволодівати суспільним досвідом.

· Змінюємо підходи до оцінювання результатів навчання. Оцінки слугують для аналізу індивідуального прогресу і планування індивідуальної швидкості, а не ранжування здобувачів освіти. Оцінки розглядаються як рекомендація до дії, а не присуд.

Вважаємо, що саме використання інноваційних технологій забезпечує результативність навчання. Роботу 5 методичних об’єднань та 1 творчої групи спрямовано на виявлення творчого потенціалу, підвищення методичної грамотності, фахової майстерності кожного вчителя.

Організація підвищення якості освітнього процесу

Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об’єднувати в межах класичної освіти. Педагогічний колектив нашого закладу освіти не стоїть осторонь інновацій освіти. Варто відзначити, що протягом останніх років у закладі триває інтенсивне переосмислення підходів до організації процесу навчання, колектив долає стереотипи педагогічного мислення, здійснює глибинні системні перетворення. Педагогічні працівники експериментують, апробують та успішно впроваджують нові ідеї, технології, методики. Усвідомлення того, що вчитель є організатором освітнього процесу, метою якого є пробудження й підтримання прагнення дітей до пізнання, спонукає вчителів школи шукати шляхи підвищення інтересу здобувачів освіти до навчання, урізноманітнюючи його зміст, форми та прийоми шляхом використання інновацій.

Протягом 2020-2021 н.р. вчителі теоретично і практично працювали над сучасними педагогічними технологіями, інтерактивними методами навчання й виховання здобувачів освіти. Школа продовжує працювати в системі "Школа сприяння здоров'ю" та роботу над проектом з патріотичного виховання "Ми діти твої Україно" (керівник Лигун Г.В.) - це можливість донести до вихованців, вчителів, батьків, що патріотизм – основа духовного життя кожної людини, її прагнення до волі та процвітання своєї країни. Крім цих складових добре розвинена робота над екологічним вихованням. Проект «Чисте довкілля чисте сумління» (керівник Гергель А.С.) включено до програми "Болгарське село" яке буде висаджено поблизу м.Херсона. Школа виступає як партнерська організація у даному проекті України (м.Херсон) та Болгарії (м.Шумен ).

Також продовжує участь у інноваційному освітньому медико - педагогічному проекті всеукраїнського рівня від МОН України та НДУ «Інституту модернізації змісту освіти» «Гармонія інтелекту та здоров’я» (науковий керівник Яновська Н.М.,кандидат медичних наук,Президент Міжнародного інноваційного центру гармонійного розвитку людини від МОН та Гергель А.С. шкільний керівник).

З вересня 2018 року у закладі впроваджена Програма підтримки освітніх реформ в Україні “Демократична школа” .

З 12 по 17 січня у стінах закладу пройшов «Інженерний тиждень» від ГО "Смарт освіта" та МОН України (оскільки школа увійшла в топ 308 шкіл заявки,яких були схвалені). В основі «Інженерного тижня» лежить концепція STEM-освіти — візуалізація наукових явищ, практичне вирішення проблем та виконання завдань, побудованих на перетині науки, техніки, інженерії, математики та мистецтва.

Підсумком цієї роботи стало узагальнення матеріалів в окремих розробках, що поповнили шкільний методичний кабінет. Для забезпечення реалізації Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти проводилася змістовна робота науковопрактичного семінару «Імідж сучасного вчителя» та психолого-педагогічного семінару «Інтуїція», де було організовано пропаганду кращого педагогічного досвіду навчання, виховання, творчого розвитку здобувачів освіти. Підвищився рівень методичної роботи щодо вирішення проблеми наступності у роботі початкової, початкової і основної школи завдяки напрацюванням учасників семінару-практикуму «А я роблю так». Створенню суспільного рейтингу, позитивного іміджу закладу, підвищенню рівню фахової майстерності та методичної грамотності вчителів також сприяє і друк їх надбань у фаховій періодиці. Так, протягом 2020 – 2021 рр. (станом на 01.06.2021 р.) надруковано у фахових журналах 5 статей педагогів нашого закладу, розміщено 20 матеріали на методичному порталі та є діючими 17 персональних сайтів наших колег, які на сьогодні є вимогою часу. Крім того, в закладі є діючий сайтзакладу та сторінка на фейсбуці, метою яких є організація творчої роботи здобувачів освіти та вчителів, створення інформаційного банку про життєдіяльність класних колективів, збір та узагальнення інформації з шкільного життя, можливість вивчення шкіл України та представлення освітнього закладу у всесвітній мережі Інтернет, реклама закладу у вебпросторі, постійний зв'язок ланок освітнього процесу «учень-батьки-учитель», вивчення громадської думки про шкільне життя.

Організація внутрішньо-шкільного контролю

Адміністрація забезпечує належну управлінську діяльність та своєчасний контроль за різними аспектами навчально-виховної діяльності. Шкільне планування являє собою систему з конкретизованими строками, орієнтоване на наявні ресурси та виконавців. На виконання Закону України «Про освіту» у закладі розроблено Стратегію розвитку Любимівського ЗПЗСО на 2020-2023 рр. (протокол № 2 від 13.10.2020 р.), згідно якої визначено стратегію діяльності, усвідомлюючи корисність, або шкідливість впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на розвиток школи, намагаючись активізувати позитивні й по можливості нейтралізувати негативні. Поряд з тим у закладі введено в дію Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Любимівського ЗПЗСО (протокол 1 від 28.08.2020 р.). Планування в закладі здійснюється через перспективний, річний та щомісячний плани роботи, на основі яких адміністрація, директор та заступник директора, складають свої щотижневі плани роботи. Розроблена циклограма внутрішнього контролю на поточний навчальний рік, згідно з якою організовуються різнопланові заходи з питань контролю управлінської, навчальної, методичної, кадрової, виховної та господарської діяльності. Одним з головних питань системної роботи адміністрації є питання вивчення стану викладання та рівня знань, умінь і навичок здобувачів освіти з базових дисциплін. У закладі в наявності перспективний план вивчення стану викладання навчальних предметів, в якому робляться відмітки про результати: де і коли розглядалося дане питання (номер і дата наказу). Стан вивчення предметів відбувається не рідше ніж 1 раз на 5 років. У 2020-2021 н.р. в закладі вивчався стан викладання і рівень навчальних досягнень здобувачів освіти з Історії,української літератури,основ здоров'я,образотворчого мистецтва,я досліджую світ,інформатики в початкових класах. Контроль здійснюється систематично, цілеспрямовано, планомірно за всіма напрямками діяльності закладу. Доцільно визначаються об’єкти контролю, форми, види, окреслюється мета, аналізується стан, робляться висновки, даються рекомендації. Результати внутрішньошкільного контролю оформляються у вигляді наказу, довідки про результати внутрішньошкільного контролю, доповіді про стан справ з перевіреного питання, які розглядаються на

педрадах, нарадах при директорові, інструктивно-методичних нарадах, засіданнях методичних об’єднань та приймаються відповідні управлінські рішення. Кінцевим етапом виконання прийнятого рішення є зняття його з контролю шляхом дооформлення картки обліку (за виконанням наказу департаменту освіти, наказу по школі, подання інформації, довідки), виданням наказу по школі (щоквартально).

Заходи протидії булінгу

На сайті закладу є вкладка «STOP Булінг», де розміщено План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в Любимівському ЗПЗСО ,Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в Любимівському ЗПЗСО, Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування), Положення про порядок розгляду випадків булінгу (цькування). У закладі проводяться лекції, профілактичні бесіди у 5-8 класах та 9-11 класах в ігровій формі ыз здобувачами освіти 1-4 класів, де обговорюються запитання дискримінації, толерантності, булінгу та насилля. Постійним є залучення працівників правоохоронних органів, Сектору ювенальної превенції, Служби у справах дітей з лекціями про насилля, булінг, правопорушення. Проводились анкетування дітей, батьків, вчителів. У соціального педагога є журнал для фіксації випадків булінгу. На даний момент випадків булінгу у закладі не було зафіксовано. Постійна увага в школі приділяється створенню морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять, навчальних занять. Так, протягом навчального року було проведено Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу, уроки відвертого спілкування у 1-4 кл.: «Змінюй в собі негативне ставлення до інших»; у 5-7кл.:«Допоможи собі рятуючи інших»; у 8-9 кл.: «Стережись! Бо, що посієш те й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі», тематичні батьківські збори «Правові засади щодо булінгу в учнівському середовищі. Відповідальність» за участю шкільного офіцера поліції. Постійно проводиться аналіз причин відсутності здобувачів освіти на навчальних заняттях. Класні керівники повідомляють соціального педагога, практичного психолога, адміністрацію коли дитина відсутня на уроках без поважних причин. Після чого соціальний педагог зв’язується з батьками, які повідомляють причину відсутності дитини та вирішують з класним керівником подальші дії. Також, береться до уваги як часто даний учень запізнюється та причини пропусків. При необхідності соціальний педагог та класний керівник здійснюють обстеження матеріально-побутових умов проживання здобувача освіти та проведення профілактичної бесіди. За необхідністю пишеться лист на Службу у справах дітей. Проблеми, які вирішує соціальний педагог та практичний психолог можуть бути різними: відвідування родини вдома, надання соціальнопедагогічних консультацій, надання рекомендацій по навчанню, проведення індивідуальних бесід. Практичним психологом було розроблено Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини та проведено Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті». Соціальним педагогом у 2-5 класах була проведена Соціометрія на виявлення дружньої атмосфери та конфліктності. У 6-х класах були запропоновано закінчити речення (за якими було видно як діти себе почувають у закладі. В 7 класах було проведено соціометрію, яка показала дружність, конфліктність та ігнорування дітей, а також висвітлила запитання з формування позивної поведінки та атмосфери в колективі. Таким чином, вирішуються запитання профілактики булінгу, вирішення конфліктів, проблем перехідного віку, підвищення мотивації до навчання, заниженої самооцінки.

Недопущення привілеїв та дискримінації у закладі

У закладі постійно проводиться контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, реалізуються права учасників освітнього процесу передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти. Всі люди народжуються вільними і рівними у своїй гідності та правах. Рівність прав жінки і чоловіка забезпечується: наданням жінкам рівних з чоловіками можливостей у громадсько-політичній і культурній діяльності школи, у здобутті освіти і професійній підготовці, у праці та винагороді за неї; спеціальними заходами щодо охорони праці і здоров’я жінок, встановленням пенсійних пільг; створенням умов, які дають жінкам можливість поєднувати працю з материнством; правовим захистом, матеріальною і моральною підтримкою материнства і дитинства, включаючи надання оплачуваних відпусток та інших пільг вагітним жінкам і матерям. «Стереотипи про роль жінок і чоловіків мають змінитися, починаючи зі сфери освіти. Саме тому МОН є одним із суб'єктів міжнародної ініціативи «Партнерство Біарріц» і виконує зобов’язання з утвердження гендерної рівності», – зауважив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет. Відповідно до статті 19 Закону України «Про відпустки», жінкам, яка працює і має двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину з інвалідністю, або яка усиновила дитину, матері особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, одинокій матері, батьку дитини або особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, який виховує їх без матері, а також особі, яка взяла під опіку дитину або особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, чи одному із прийомних батьків надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів.

Із 2018-2019 навчального року у закладі освіти вивчається курс «Громадянська освіта». Відповідно до програми учні ознайомлюються з такими поняттями як дискримінація, гендерна рівність, трансформація моделей сім'ї тощо.

Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи

Згідно плану виховної роботи закладу освіти на 2020-2021 н.р. робота педагогічного колективу була спрямована на виконання місії школи: «Використання передових технологій ,як засобів виховання патріота та відповідальної йому моральної культури особистості,орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти загальнолюдські та національні цінності». Важливе завдання сучасного навчального закладу - дати учням не тільки певні знання, уміння та навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті. Громадсько-активний навчальний заклад не відгороджує здобувачів освіти від реального, життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадського виховання не тільки здобувачів освіти, а й усіх учасників освітнього .В системі виховної роботи особливе місце посідає виховання загальнолюдських цінностей (доброти, милосердя, засвоєння норм культури взаємовідносин). Учнівським врядуванням організована участь здобувачів освіти у акції «Святий Миколай дітям», «Хвиля доброти», «Привітай ветерана», «Серце до серця». Складові національно-патріотичного виховання реалізуються в закладі різними шляхами, здійснюються як на уроках, так і в позаурочний час. Хлопці та дівчата закладу беруть активну участь у військово-патріотичній грі «Патріот», «Сокіл» («Джура»). Яка формує естетичні якості, відродження українських звичаїв та традицій, пропаганду українського мистецтва та розвиток творчих здібностей здобувачів освіти . Ключовим питанням виховної роботи громадсько-активного навчального закладу є «Навчальний заклад і громада – простір для життя дитини». Такий заклад не відгороджує здобувачів освіти від реального життя, а включає це життя у свої уроки, позаурочну діяльність,прагне бути не тільки навчальним закладом, але й культурним, громадсько-ресурсним центром мікрорайону. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Любимівський ЗПЗСО ініціює нову, глибшу залученість родини до побудови освітньої траєкторії дитини.

Забезпечення моніторингу та прогнозування потреб ринку праці регіону у робітничих кадрах з метою відповідного формування контингенту здобувачів освіти

Адміністрація закладу проводить цілеспрямовану та якісну профорієнтаційну роботу серед випускників для вступу на навчання до різних навчальних закладів. Кожного року в квітні місяці проводимо «Тиждень з профорієнтації». Організовуємо індивідуальні зустрічі-бесіди представників ліцеїв та технікумів з учнями 9-х класів та їх батьками, Дні відкритих дверей, спільні заходи з учбовими закладами. Цього року в зв’язку з карантинними обмеженнями такі заходи проводились он-лайн. Проводимо анкетування, тестування з метою виявлення нахилів до тієї, чи іншої професії. Важливу роль приділяємо фізичному вихованню, формуванню здорового способу життя. Проводимо такі виховні заходи: «Тиждень спорту» (вересень), спортивні змагання, турніри, Дні здоров′я, класні години з питань охорони здоров'я і життя; шкільний змагання (травень). Тісно співпрацюємо з Нововоронцовським центром зайнятості. Учні закладу взяли участь у конкурсі "Фотопазл" та були нагороджені цііннними подарунками. Педагогічний колектив постійно працює над вдосконаленням форм і методів виховання, координуючи основні напрями виховання в цілісний природній процес.

Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування здобувачів освіти і педагогічних працівників

У школа наявна їдальня . Постачальник продукції для їдальні ФОП Винник Р.І. Працівників їдальні –2, штат укомплектований. Безкоштовно харчуються станом на 25.05.2021 р. 68 здобувачів освіти 1 – 4 кл., 9 здобувачів освіти пільгових категорій (сироти,діти під опікою , діти із малозабезпечених сімей, діти-інваліди) За кошти батьків харчується біля 30 учнів. Контроль за роботою їдальні здійснюється відділом із гуманітарних питань Нововоронцовської селищної ради,Держпродспожив службою, адміністрацією та представниками батьківських комітетів. Медичне обслуговування здійснює медична сестра (1 ст.). Медикаментами школа забезпечена у достатній кількості. Медичний огляд педагогічних працівників здійснюється 1 раз на рік, працівників харчоблоку – 1 раз на 6 місяців, результати заносяться до медичної книжки встановленого зразка. Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарногігієнічних та протипожежних норм

Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час освітнього процесу в закладі знаходиться під щоденним контролем адміністрації закладу, завгоспа РибковецьІ.С. На початок кожного навчального року оформлюються всі необхідні акти дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та приміщеннях закладу підвищеної небезпеки, дозвіл на експлуатацію харчоблоку. На спільному засіданні педагогічної ради та ради закладу розглядається план роботи закладу освіти на поточний навчальний рік, де передбачено розділ «Заходи з охорони праці». Інструкції з охорони праці й безпеки життєдіяльності поновлюються та затверджуються наказом по школі 1 раз на 3 роки. Наказом по закладу передбачено відповідальних за організацію роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності під час освітнього процесу та в позаурочний час, попередження дитячого травматизму. Щорічно за планом роботи закладу проводиться навчання працівників з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки. За графіком проводяться й заліки працівників, що оформлюються відповідними протоколами в окремому журналі. На 01.09.2020 всі педагогічні працівники закладу надали медичні книжки з допуском на роботу в ЗПЗСО. Питання охорони праці обговорювалися на засіданні педради (січень 2020-2021 р.р.), нарадах при директорі (листопад , січень 2020-2021 р.р.).

Протягом 2020-2021 р.р. не зафіксовано випадки травмування здобувачів освіти під час освітнього процесу. Питання з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти під час канікул, у побуті й громадських місцях обговорювалися на батьківських зборах протягом навчального року. Були зроблені заміри контурів заземлення та ізоляції електрообладнання (1 раз на 2 роки). Щомісяця учні 1-11 класів проходять перевірку на педикульоз. Захворювання педикульозом в школі практично немає. Проводиться й профілактичне щеплення здобувачів освіти. Постійно здійснюється контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності будівлі закладу. Відповідно до нормативних документів розроблено і затверджено посадові інструкції з охорони праці для всіх працівників навчального закладу. Проведено інструктажі з працівниками і здобувачами освіти з техніки безпеки, вступні інструктажі з охорони праці, первинні інструктажі з охорони праці на робочому місці. При проведенні конкретних заходів регулярно проводяться цільові інструктажі з техніки безпеки з працівниками і здобувачами освіти. Розроблено заходи щодо протипожежної безпеки, попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму, запобігання аваріям, пожежам, нещасним

випадкам виробничого характеру, попередження травматизму. Оформлено стенди «Пожежна безпека», «Безпека життєдіяльності».

Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 23.08.2006 № 631 «Про вживання вичерпних заходів, спрямованих на дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх» та річного плану Любимівського ЗПЗСО будується робота з дітьми пільгових категорій. Щорічно у серпні-вересні класні керівники вивчають умови життя і виховання дітей та підлітків та оформляють соціальний паспорт. Діти пільгових категорій (з багатодітних сімей, малозабезпечені, діти з інвалідністю, , діти воїнів АТО) завжди перебувають в центрі уваги класних керівників та адміністрації . Поможливості їм надається посильна допомога. В серпні - вересні щороку проводиться акція «Чим живеш, дитино?», рейд «Сім’я», під час яких експертною групою вивчається стан умов проживання та виховання здобувачів освіти особливих категорій. Практичний психолог постійно проводить індивідуальну та групову роботу з метою профілактики соціально-психологічної адаптації здобувачів освіти до гострого і хронічного стресу. Постійно працює лекторій для батьків «Сімейна розмова».

Моральне та матеріальне стимулювання здобувачів освіти і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення

З метою забезпечення змістовного дозвілля здобувачів освіти у червні кожного року при закладі працює пришкільний табір у якому відпочивають та оздоровлюються здобувачі освіти 1 – 6 та 7-11класів. Через епідеміологічну ситуацію в країні пришкільний табір у 2020-2021 н.р. не працював. Але згідно плану відділу із гуманітарних питань Нововоронцовської селищної ради оздоровлення учнів пільгової категорії буде здійснено у м.Скадовск.

Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку

Правовиховна робота в закладі організована на виконання річного плану роботи закладу, керуючись законами України: «Про охорону дитинства», «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю»; наказами Міністерства: від 25.11.2011 № 1358 «Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. № 1039 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні», від 11.06.2012 № 677 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві», від 03.03.2016 № 214 «Про затвердження Плану заходів МОН з виконання Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року», від 08.04.2016 № 405 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року», з метою забезпечення відповідних умов для розвитку фізично і психічно здорової особистості, запобігання пияцтву, наркоманії, насильству, іншим асоціальним явищам, що негативно впливають на здоров’я людей; формування правової освіти та виховання, які спрямовані на підвищення виховної профілактичної ролі у попередженні аморальних антисуспільних проявів, впровадження та реалізацію додаткових заходів, спрямованих на захист суспільної моралі. В центрі уваги педагогічного колективу є поліпшення профілактичної та роз’яснювальної роботи серед неповнолітніх осіб із забезпечення теоретичної і практичної реалізації заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження вчинення протиправних дій, подолання відхилень у поведінці здобувачів освіти і запобігання розвитку різних форм їхньої асоціальної та аморальної поведінки; прищеплення й розвиток моральних почуттів, міцних переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими у суспільстві, виховання патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості, непримиренності до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки. На початку 2020-2021 н.р. року було поновлено списки учнів, схильних до правопорушень. У рамках Тижня правових знань проведено: Єдиний урок на тему «Права людини», перегляд фільму «Дітям про Конвенцію ООН, про права дитини», випуск стіннівок на правову тематику, конкурс малюнків «Права очима дітей», години спілкування: «Як ми знаємо свої права і обов’язки» (опрацювання Конвенції ООН про права дитини). Для здобувачів освіти 5-11 класів та початкової школи проведено зустрічі з працівниками патрульної та дорожньої поліції. Особливе місце займають заходи направлені на протидію та профілактику булінгу в дитячому середовищі. Систематично проводяться: години спілкування, тренінгові заняття, навчальні заняття направлені на створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу; проведено тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу; здійснюється діагностика стану психологічного клімату класів, спостереження під час навчального процесу, позаурочний час за взаємовідносинами між здобувачами освіти. Важливе місце у системі профілактики правопорушень серед дітей і підлітків відводиться роботі з батьками. Класні керівники проводять роботу з батьками і дітьми щодо оздоровлення сімейних відносин, відвідують сім’ї які потрапили в складні життєві обставини за місцем проживання, обстежують їх житлово-побутові умови, надають педагогічні консультації. Шкільна бібліотека стала центром пропаганди правовиховної роботи та відповідної літератури для здобувачів освіти, батьків та педагогів. Важливу роль відіграє функціонування тематичних виставок правової літератури на базі бібліотеки. У ній обладнано куточок «Все про закон». У закладі оформлено інформаційний стенди: «Закон і ми», «Загальна декларація прав людини», «Світовий кодекс прав дитини», «Телефони довіри»; функціонують тематичні виставки: «Конституція України – традиційне і нове», «Державні символи України», «Україна - шлях до правової держави»; обладнано інформаційний куточок, де висвітлюються пропозиції щодо ефективного спілкування, способів виходу із стресових ситуацій, захисту прав дітей та підлітків, їх безпеки життєдіяльності тощо. Питання профілактики серед неповнолітніх постійно розглядаються на педагогічних радах, нарадах при директорові, обговорюються на батьківських зборах. Особлива увага приділяється ранній профілактиці злочинів, правопорушень, проявів булінгу. Ця робота здійснюється у процесі формування правових знань під час навчальної діяльності, в позакласній роботі та роботі з батьками. Наказом по закладу створено Раду з профілактики правопорушень. Станом на 01.06.2021 року на внутрішкільному профілактичному обліку не перебуває жоден здобувач освіти, схильних до правопорушень. Практичним психологом аналізується вплив сім’ї на виховання дітей і планується індивідуальна робота з дитиною (підлітком) та його батьками. Педагогічний колектив постійно працює над вдосконаленням форм і методів правової освіти та виховання підростаючого покоління. Ефективною формою роботи є консультації для батьків – юриста, працівників поліції, психолога. Це допомагає виховувати повагу до людської гідності, потребу в дотриманні соціальних норм у будь-яких життєвих ситуаціях, здатність прийти на допомогу тим, хто її потребує.

Стан дитячого травматизму

Відповідно до річного плану роботи в закладі було проведено перевірку стану роботи з охорони життя й здоров’я та запобігання дитячого травматизму. У результаті перевірки було відзначено, що основний напрямок роботи – це формування навичок безпечної поведінки, збереження та зміцнення здоров’я здобувачів освіти. З цією метою в школі проводилися виховні години в класах. У вересні був проведений місячник безпеки дорожнього руху, в якому активну участь брали учні 1-11-х класів. Вони підготували виступи агітбригад, повторення правил дорожнього руху, організували конкурс малюнків та вікторини. У травні – Єдиний урок з правил дорожнього руху. Як свідчить досвід, успішним є поєднанням роботи з охорони життя та здоров’я з проведенням занять з цивільного захисту та надзвичайних ситуацій з невоєнізованими формуваннями та відпрацювання елементів евакуації здобувачів освіти . Змістовну роботу з охорони здоров’я, життя дітей та з питань техніки безпеки із добувачами освіти проводять класні керівники. Вони приділяють значну увагу зміцненню здоров’я здобувачів освіти, підтримують тісний контакт із батьками та медичними працівниками. У 2020-2021 н.р. не зафіксовано випадків невиробничого травматизму та випадки виробничого травматизму здобувачів освіти закладу. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю, співпраця з громадськими організаціями

У закладі створена і функціонує Рада навчального закладу, як орган громадського самоврядування. До складу Ради входять в рівних пропорціях представники педагогічного, учнівського та батьківського колективів. Органом самоврядування, який створений з метою вирішення завдань розвитку навчального закладу, залученню фінансових ресурсів для забезпечення діяльності з основних напрямів розвитку і здійснення контролю за їх використанням, ефективній взаємодії закладу з органами державної влади та місцевого самоврядування, який формується з представників органів виконавчої влади та батьківської громадськості з метою залучення громадськості до вирішення проблем освіти є Піклувальна Рада.

В школі існує дитячо-юнацька організація «Веселкова країна». Самоврядування – це сформована організація здобувачів освіти, що має визначений кількісний склад, чітку організаційну структуру, регламентовані повноваження, здійснення яких має на меті виконання основних завдань дитячого самоврядування. Порядок формування, склад та структура, повноваження органу самоврядування визначаються громадою здобувачів освіти закладу відповідно до ї інтересів. Діяльність органу дитячого самоврядування здійснюється відповідно до принципів демократичності, колегіальності, виборності, гласності, відповідальності за прийняті рішення, взаємодії та співпраці з іншими учасниками освітнього процесу.

Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу

Звернення громадян з питань діяльності навчального закладу об'єктивно і вчасно розглядаються, перевіряються викладені в них факти, приймаються рішення відповідно до чинного законодавства та забезпечується їх виконання, громадянам повідомляються наслідки розгляду заяв (клопотань). Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не перевищує сорока п'яти днів (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»). Всього звернень було 15: Право громадян на працю - 3; Право громадян на освіту - 3; Консультації педагогічних та інших працівників закладу - 5; Інші питання - 4.

Придбання з 01.09.2020 по 31.05.2021 року за 2020-2021 навчальний рік

2020 рік

Встановлення блискавко захисту на суму 49969,80 грн.; (03.09.2020)

Придбання інклюзія на суму 15774 грн.( м’який геометричний модуль,м’які кроки,дошка для повзання та катання);(07.09.20)

Засоби навчання для інклюзії на суму 2228 грн.;(09.09.20)

Протипожежні товари для встановлення блискавко захисту на суму 17030 грн.;((16.09.20

Дидактичний матеріал НУШ на суму 13396 грн.;(22,29.09.20)

Іграшки в кабінет психолога (іграшки м’яконабивні,логопедичне дзеркало,світловий пучок) на суму 26900 грн.(12.10.20)

Засоби навчання для хімії,фізики,біології та математики на суму 289500 грн.;(22.09.20)

Навчальне приладдя інклюзія – 1998 грн.;(02.11.20

Книги інклюзія – 1496 грн.;(02.11.20

Інтерактивна дошка + проектор + кріплення - 72823 грн.;(02,06.11.20

Телевізори – 24750 грн.;(12.11.20

Дидактичний комплект (відео уроки) – 7626 грн.;(17.11.20

Антисептики – 20823 грн.;(02.12.20

М’ясорубка – 6000 грн.;(28.12.20

Морозильний ларь -12000 грн.;(28.12.20

Вікна металопластикові – 49900 грн.;(28.12.20

Меблі шкільні (фізика) – 41600 грн.;(28.12.20

2021 рік

Іграшки інклюзія - 3900 грн.;(18.03.21

Батут інклюзія – 5850 грн.;(19.03.21

Прилади для географії -8595 грн.;(19.04.21

Карти для географії -10250 грн.;(19.04.21

Посібники та моделі для географії – 30154 грн.;(19.04.21

Мило антибактеріальне – 3330 грн.;(20.04.21

Засоби для особистого захисту – 9250 грн.;(20.04.21

Засоби для дезінфекції рук – 5380 грн.;(20.04.21

Засоби для дезінфекції поверхонь – 27040 грн.;(20.04.21

Ноутбук (математика) – 17000 грн.;(26.04.21

Мультимедійне обладнання – 32900 грн.;(26.04.21

Придбання анти стреси інклюзія – 2600 грн.;(24.05.21

Директор закладу Альона Гергель

11.06.2021 року

Кiлькiсть переглядiв: 281

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930