• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

11

Загальношкільна виховна проблема школи це «Виховання фізично, психічно, соціально та морально здорової особистості», вона базується на загальнолюдських цінностях та духовних, моральних і культурних засадах народу України. Тому ми створили чітко визначену структуру виховної роботи, що спрямована на формування відповідного виховного простору з потужним виховним впливом на особистість учнів, що сприяє формуванню їх ціннісних орієнтирів та духовних пріоритетів.

Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави. Орієнтири передбачають залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, рекреаційної, екологічної, що організовуються у години дозвілля, тобто у позакласний час.

/Files/images/nov_foto/12.jpg

Кожен класний колектив працює за своєю метою виховної діяльності, яку щороку змінюють і удосконалюють в залежності від розвитку колективних відносин і вікових особливостей учнів. Мета виховної діяльності класу виходить з проблем, завдань і цілей поставлених перед собою і учнями класним керівником.

1клас – Куліш В.В. (Вивчення та згуртованість дитячого колективу, гармонійний розвиток особистості учня).

2клас – Васильєва С.С. (Вивчення та згуртування дитячого колективу, розвиток загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі).

3клас – Коваль Є.В.(Прищеплення загально етичних норм в поведінці та спілкуванні. Розвиток почуття відповідальності).

4клас – Бирська М.М. (Виховання культури поведінки учнів та самооцінка).

5клас – Онишкевич Т.О. (Вивчення та згуртування дитячого колективу, розвиток творчої індивідуальності).

6клас – Громакова Л.І. (Екологічне виховання учнів)

7клас – Кошур Т.М. (Формування особистості учня, розвиток їх здібностей та обдарувань).

8клас – Коцур З.В. (Формування моральної свідомості, профорієнтаційна діяльність).

9клас –Киян Л.О. (Національно-патріотичне виховання»Громадянином бути зобов’язаний»).

10клас – Ткаченко В.Г. (Правове виховання колективу).

11клас – Тимошенко Л.П. (Самореалізація одна із основних потреб особистості, стимул людської діяльності).

Пріоритетними напрямками є формування гармонійно розвиненої і національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями для кожного класу нашої школи.

/Files/images/йййй.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 987

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031