Кожен класний колектив працює за своєю метою виховної діяльності, яку щороку змінюють і удосконалюють в залежності від розвитку колективних відносин і вікових особливостей учнів. Мета виховної діяльності класу виходить з проблем, завдань і цілей поставлених перед собою і учнями класним керівником.
1клас – Куліш В.В. (Вивчення та згуртованість дитячого колективу, гармонійний розвиток особистості учня).
2клас – Васильєва С.С. (Вивчення та згуртування дитячого колективу, розвиток загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі).
3клас – Коваль Є.В.(Прищеплення загально етичних норм в поведінці та спілкуванні. Розвиток почуття відповідальності).
4клас – Бирська М.М. (Виховання культури поведінки учнів та самооцінка).
5клас – Онишкевич Т.О. (Вивчення та згуртування дитячого колективу, розвиток творчої індивідуальності).
6клас – Громакова Л.І. (Екологічне виховання учнів)
7клас – Кошур Т.М. (Формування особистості учня, розвиток їх здібностей та обдарувань).
8клас – Коцур З.В. (Формування моральної свідомості, профорієнтаційна діяльність).
9клас –Киян Л.О. (Національно-патріотичне виховання»Громадянином бути зобов’язаний»).
10клас – Ткаченко В.Г. (Правове виховання колективу).
11клас – Тимошенко Л.П. (Самореалізація одна із основних потреб особистості, стимул людської діяльності).
Пріоритетними напрямками є формування гармонійно розвиненої і національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями для кожного класу нашої школи.
ДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В РАЗІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Агітбригада інспекторів руху 9класу "Я відповідальний за безпеку на дорозі!"
Усі НовиниСічень 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |