Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.
- здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- брати участь в організації безкоштовного харчування учнів з малозабезпечених родин та учнів інших пільгових категорій;
- участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- допомага у виявленні творчих нахилів, розкритті здібностей дітей та підлітків, сприяння участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
- просвітницька робота з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- консультування батьків, вчителів з питань захисту прав дітей, запобігання та подолання протиправної поведінки учнів;
- посередництво між школою, сім'єю, державними установами щодо захисту прав дітей та громадськістю, участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
Відеофільми
Робота з дітьми:
1.Тренінг:"Міжособистісна атракція, як основа рівня сомооцінки особистості"
2."Профілактична та психокорекційна робота з учнями девіантної поведінки"
3."Заняття по вивченню Конвенції про права дитини"
4.Профорієнтаційний захід" Усвідомлений вибір професії, як запорука життєвого успіху"
5.Профорієнтаційний захід"Знавці професій"
6.Заняття з елементами тренінгу "Будемо здорові"
7."Психокорекційна програма розвитку здібності до самопізнання і саморегуляції"
8.Година спілкування"Поспішай Творити добро"
9.Година спілкування "Уроки толерантності"
10.Година спілкування "Протидія алкоголю"
11.Консультація з батьками
12.Заняття з дітьми, що проявляють агресію
13.Програма по роботі з дітьми групи ризику
14.Тренінгове заняття "Моя індивідуальність"
15.Заняття "До проблеми про гендер"
16. Цікава психологія-факультативний курс
Добірка діагностичного матеріалу:
1.Діагностика вихованості учнів
2.Діагностика життєвих цінностей
5. Діагностика пам'яті старшокласників
5.Діагностика професійної спрямованості
6. Діагностика рівня адаптації 5 класників
7.Діагностика рівня емоційного вигорання
9.Діагностика рівня мотивації старшокласників
14.Діагностика профспрямованості для старшокласників
15. Інтелектуальний тест Айзенка
16. Методика визначення комунікативних та організаторських здібностей
17. Методика виявлення дітей "групи ризику"
18. Методики на виявлення тривожності
19. Опитувальники рис особистості та проективні методики
ДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В РАЗІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Агітбригада інспекторів руху 9класу "Я відповідальний за безпеку на дорозі!"
Усі НовиниТравень 2021 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |