План
заходів щодо профілактики булінгу
в учнівському середовищі.
№п/п | Назва заходу | Класи | Термін виконання | Відповідальні за виконання |
1. | Проведення уроків відвертого спілкування. «Змінюй в собі негативне ставлення до інших». «Допоможи собі рятуючи інших». «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». |
1-4 5-7 8-11 |
вересень |
Класні керівники, психолог соціальний педагог |
2. | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Усі категорії учасників освітнього процесу | Протягом року | Класні керівники, класоводи, практичний психолог школи |
3. | Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» | 5-9 | жовтень | Соціальний педагог |
4. | Виступ на класних батьківських зборах на тему «Булінг: причини наслідки, методи профілактики та подолання негативного явища» | 1-11 | Згідно плану класних керівників | Соціальний педагог |
5. | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять. | 1-11 | Протягом року | Класні керівники та класоводи |
6. | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | на класні батьківські збори (згідно графіку_ | психолог |
7. | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1-11 | Протягом року | психолог |
8. | Години спілкування «Кібербулінг! Який він?». | 5-11 | листопад | Соціальний педагог |
9. | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг» | 5-11 | грудень | Кл. керівники, учитель правознавства, соціальний педагог |
10. | Складання та розповсюдження серед учнів 1-11кл. листівок на тему «Не стань жертвою булінгу» | 1-11 | лютий | Соціальний педагог |
11. | Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ!» | 1-11 | березень | Соціальний педагог |
12. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» | 2-4 | лютий | Соціальний педагог |
13. | Перегляд відео, презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Не смійся з мене», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнання і захист дитини» | 5-11 | лютий - березень | Соціальний педагог |
14. | Бесіда на тему: «Як довіряти і бути вдячним іншим» | 5-11 | квітень | Соціальний педагог |
15. | Години відвертого спілкування « Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу». | 1-11 | Квітень - травень | Соціальний педагог |
Телефони довіри
Дитяча лінія 116 111 або 0800 500 225 (з 12.00 до 16.00);
Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;
Гаряча лінія з питань запобігання насильства 116 123
або 0 800 500 335;
Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;
Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
Національна поліція України 102.
ДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В РАЗІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Агітбригада інспекторів руху 9класу "Я відповідальний за безпеку на дорозі!"
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |